jeudi 28 mai 2015

Pravo na godišnji i prekid rada

Pozdrav,

radim više od godinu dana u jednoj firmi na određeno, produživanje ugovora je svaka 2-3 mjeseca. U sedmom mi istijeće ugovor i mislim da ga neće više produživat no meni je ostalo neiskorišteno još 20tak dana godišnjeg. Imam li ja zakonski pravo iskoristiti taj godišnji nakon otkaza pošto ga sad ne mogu dobit (znaci da mi firma produzi ugovor u vremenu trajanja godisnjeg) ili da mi plati taj godišnji jednostavno... ili zakonski mogu potpuno ignorirati moj godisnji i dati mi otkaz?

Hvala


Pravo na godišnji i prekid rada

1 commentaire:

  1. Pozdrav,
    To je informirati širu javnost da je gospodin Fernando Lopez, renomirani privatni zajam zajmodavac je otvorio financijske mogućnosti za sve kojima je potrebna bilo kakve financijske pomoći. Trebate li kredit? Trebate li kredit jasno svoje dugove ili financirati svoj projekt? Jeste li bili presavijen od strane banaka i drugih financijskih ustanova? Ne tražite dalje, jer mi smo tu za sve vaše financijske probleme. Nudimo brze i pouzdane kredita korisnica na kamatnu stopu od 2% do osobe, tvrtke i društva, bez obzira na kupca nacionalnosti. Naši uvjeti i stanje i jasno i vrlo razumljivo.
    Ne zahtijeva kreditnu check, 100% zajamčeno.

    Pošalji nam se na: (fernandolopezloanfirm@gmail.com)

    RépondreSupprimer