vendredi 22 mai 2015

Podočnjaci

pozdrav forumašice i forumaši :)
imam problema sa podočnjacima odnosno crnilom oko očiju
mislim da mi je od previše gledanja u monitor i mobitel. trudim se ograničiti gledanje u zaslon mobitela, ali zbog posla/faksa u zaslon računara moram većinu dana gledati :(
nisu ti podočnjaci pretjerano izraženi, nekada manje nekada više, ali su konstantno tu
išao sam već kod očnog specijalista koji je mi je rekao da mi je vid sasvim u redu, nosim zaštitne naočale od tada, a protiv podočnjaka mi je preporučio bio neke kapi i mast za oči od kojih me je glava zabolila bila
probao sam razne domaće i narodne ''lijekove'' protiv podočnjaka, ali ništa ne pomaže pa me zanima da li je tko imao ili ima sličan problem, kako se riješio?
planiram sada kupiti neku kremu protiv toga, u ljekarnoj su mi svašta preporučili, ali ne bih htio kupiti nešto neprovjereno pa da li znate kakvu kremu ili preparat protiv podočnjaka?

btw, znam da ima tema za preporuku krema za područje oko očiju, ali tamo pričaju samo o borama što nije moj slučaj ;)


Podočnjaci

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire