samedi 23 mai 2015

Sve vezano za prvu mjesecnicu

Pozdrav svima, za pocetak. Ja imam 12 godina i vec 1 godinu ocekujem prvu mengu! Ja to jako zelim, ali zbam, bolovi,krvarenje, pms, i sve drugo. Ali svejedno, ne znam zasto to tako ocekujem. Whatever, znaci, imam iscjedak oko 9 mjeseci, tak nekak. Povecao mi se zadnih par dana i sad opet nist. Nekada na par sekundi osjetim laganu bol u trbuhu, i opet stane, i sad je to stalo. Imam 45-46 kg i 162/163 cm. Ja tu trazim odgovor na jedno pitanje; znaci, kada bih mogla dobiti mengu, i ne pitam vas sad da mi kazete: za 3 mjeseca i 3 dana, nego da kazete otprilike, npr. za recimo god dana ili nekoliko mjeseci, ili za 100 godina.
btw. svi takoreci simptomi su mi: iscjedak oko 9 mj., dlacice ispod pazuha oko godinu dana i dlacice na "onom podrucju " isto tako, jedno godinu dana. Postavila sam eto pitanje, sad znam da cete me izbombardirat s onim: ne mozes zmat kad ces dobit, kako ti mozea htjeti mengu blabla.. da znam... ali ipak, samo mi pomozite koliko mozete 😊


Sve vezano za prvu mjesecnicu

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire