dimanche 24 mai 2015

Koliko često se viđate sa partnerom?

Zanima me što smatrate pod normalno. Koliko puta tjedno se nalazite s partnerom?
Mene konkretno muči jedna stvar, u relativno sam friškoj vezi, 8,9 mjeseci, međutim partnera viđam cca 2 puta na tjedan. Voljela bi ga češće viđati no eto.
Da li smatrate da u takvim friškim vezama bi zapravo viđanje trebalo biti češće, kao ona početna zaljubljenost i sl.
Nekako dobivam dojam kao da nema potrebu češće me viđati, kao ja njega naprimjer. Ili sam u krivu?
Ne kažem da se moramo viđati svaki dan, ne mogu niti zbog faksa a i potreban mi je odmor ponekad. Inače je među nama sve ok, samo eto, nemam dojam da mu je previše stalo do mene, iako kada razgovaramo i kad smo zajedno vani, dečko je zaista dobar prema meni. :misli:


Koliko često se viđate sa partnerom?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire