samedi 23 mai 2015

Koji obiteljski auto kupiti za 13000-14000 eura

Molio bi stručnjake automobila kao i one koji su se možda našli u neudomici kao i ja da kažu ili savjetuju koji obiteljski automobil kupiti za 13000-14000 eura.
Do sada sam gledao karavane jer su jeftiniji nego obični auti, a daju više prostora.
Pregledao sam skoro sve vrste karavana i najviše mi se sviđja, kako izvana tako i iz unutra Passat. Gledao sam 2011 godinu i 2012 godinu s dosta opreme za cijenu koju mislim izdvojiti za auto.
Auto će se većinom voziti po gradu, vikendom na malo dalje relacije (prosjek godišnje cca 10000 km).
Posto imam dvoje male djece, mjesta nikada dosta, kako za stvari, tako i za komforan smještaj.
Gledao sam 1,6 dizel Passate, može li mi netko reći kakvi su navedeni auti, štonse tiče udobnosti, kvalitete i samoga motora?
Ako imate nekakve dodatne savjete stojim na raspolaganju.
Auto treba biti komforan, što je moguće novijeg godišta, kao i kvalitetan.
Kupovina preko njuškala dolazi u obzir.
Hvala svima na savjetima i sugestijama.


Koji obiteljski auto kupiti za 13000-14000 eura

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire