dimanche 24 mai 2015

Škare za grane

Bok svima!

Kupujem škare za grane, pa da pitam za savjet dva tri.

U glavnom mi trenutno trebaju za krčenje gustiša na zemljištu koje je do moje parcele, a susjed to baš ne održava. Prije godinu dana sam kupio nekakve jeftilen sa nakovnjom za kakvih 100 kn, i kada je pukao nakovanj sam saznao da nema druge nego bacit škare.

Tako da sam sada odlučio kupiti nešto kvalitetnije. Kako imam i mali voćnjak koji sam zasadio prije godinu dana, mislio sam uzeti neke škare koje će mi poslužiti i za te voćkice.
Govorim o nekim malo većim škarama od onih ručnih..

Nakon proučavanja po trgovina širom grada Zagreba, vidio sam da mi u cijenovni razred ulaze Wolfgarten, Fiskars, Gardena. Kada sam u jednoj trgovini skoro kupio Wolfgarten, ali me prodavač odgovorio i rekao da uzmem Fiskars, jer je njemu kao voćaru super, i da je jako zadovoljan, odlučio sam kupiti neki njihov model. A čak u dotičnom dućanu nisu imali ni jedne Fiskars škare :top:

Koliko sam skužio, najbolje da uzmem škare koje nemaju nakovanj, nego su sa prolaznom oštricom, tako da dobijem precizniji i što čišći moguči rez, jelda?

Gledam njihove modele, pa nisam pametan kojeg da uzmem. Snimio sam u jednoj trgovini da imaju L28 L38 i L73, a u drugoj imaju L70 L74 i L78 ..
Razmišljam da možda uzmem malo duže, iako bi mi možda radije kraće (jeftinije) poslužile skroz dobro. A opet da ne skužim za par godina da sam trebao uzeti nekaj duljega.
Dali netko od vas koji čitate ovo koristi neki njihov model?

Dali možda znate neku web lokaciju gdje bih mogao nabaviti neke njihove škare povoljnije? Gladam da ih ima na jeftinije.hr, iako nisam baš siguran da je toliko jeftinije.. Radije ih vidim u živo i oprobam malo..

Isto tako, ako imate kakav drugi prijedlog, pucajte :kokice:

hvala puno


Škare za grane

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire