mercredi 27 mai 2015

Kako otkljucati radio,izaci iz safe moda.

Poz znaci u opelu imam radio koji radi u safe mode,znaci zakljucan eh problem nastaje kako ga otkljucati,posto neznam gdje sam stavio papire od auta,znaci prometnu i vozacku i ostalo sta je bas potrebno drzim u pretincu,a ove ostane papire servisna knjizica i ostalo od 1 vlasnika stvarno neznam gdje sam stavio i medju tim papirima se nalazi kod za otkljucavanje radia.
Eh sada ima li ikakvo rijesenje da se otkljuca radio,posto idem sam na dalek put cca 450km pa cu se ubit od dosade,ako ne napravim jucer sam kupio onaj mp3 transmiter i usb pa sam si stavil muzike da me malo drzi budnim posto idem pred vecer u vozit cu citavim putem po noci.

Pa ako bi mi mogao itko pomoc trazio bih ja te papire al nemam fakat puno vremena jos jedan dan.
I kako da namjestim taj mp3 transmiter ako opce namjestim radio ?
Ima li ikakv univerzanli cod auto je corsa b 1998 god 1.0 .
Pomoc molim vasss :top: :mig:


Kako otkljucati radio,izaci iz safe moda.

1 commentaire:

  1. Trebate li hitan zajam za posao ili račune? kontaktirajte nas putem e-pošte za informacije o našoj usluzi zajma. e-mail: quickloan2020@hotmail.com ili WHATSAPP +1 (812) 266-9901

    RépondreSupprimer