mardi 26 mai 2015

Daj mi šamar!

Možda je naslov teme malo grub ali kad pročitate sve vidjet ćete da je šamar nešto bolje od onog što prolazim.
U braku 20 god, 3 djece, dvoje već odavno punoljetno i jedno maloljetno.Stambeno situirani i izvana gledano život sasvim sretne obitelji. Ali....ali to nije ni približno tako. Moj muž iz glupih i bezveznih razloga prestaje razgovarati. I šuti danima, tjednima, mjesecima a mislim da bi i godinama da ga ja ne molim da počne razgovarati. I da.. ne smijem ga pitati zašto se naljutio jer se opet naljuti (to sam jednom napravila). I tako par mjeseci sve bude super i onda opet isto ponavlja. I trpila sam.
Sad više ne mogu. Pucam po šavovima i razmišljam o rastavi. Već dva mjeseca ne progovara ni riječi, samo šuti. Volila bi da me ošamari pa da krenemo razgovarati, bilo bi mi lakše. Imam osjećaj da ću ubrzo dobiti živčani slom jer ovo ne mogu vise izdrzati.
Kakve su to osobe koje mogu patiti ljude oko sebe na takav način.? ili je možda to normalno a ja nisam?


Daj mi šamar!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire