lundi 18 août 2014

stara ljubav

pozdrav svima... htjela bi ovo podijelit s nekim, vjerujem da je mnogima tako bilo pa me zanimaju misljenja iskusnijih i starijih ........

dakle radi se o staroj ljubavi, bili smo 4 godine skupa (zivjeli skupa), bila mi je to prva ozbiljna veza kao i njemu, uglavnom prekinuli smo prije godinu i pol. nakon par mjeseci bjesomučnog plakanja i ocaja, naravno da sam sada bolje ali ono sto mene muci je to sto on nikako ne izlazi iz mene, stalno mi je u mozgu, u mislima, imam osjecaj kao da i dalje zivi u meni... cak smo se nedavno i sreli u gradu, popili kavu... znam da vracanje na staro nije dobra ideja i ne razmisljam o tome. ali ja imam osjecaj da ga stvarno nikad necu zaboravit, da ce uvijek biti mjesto u mome srcu za njega ili jednostavno mi teba jos vremena ..??




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire