dimanche 24 août 2014

Forum - kineska tehnologija i kineske stvari

Lijep pozdrav svima,



Evo danas nakon pricanja sa svojom curo stvarno sam se zapitao zasto smo mi ljudi toliko glupi i placamo brand imena ? Znam da ima ljudi uz mene koji vole i cijene svu kinesku tehnologiju bilo to mobiteli,neke verzije kamera slicne go pro kamerama,razne RC igrace pa i sve ostalo..



Bas zbog njih,a i mene sam dosao na ideju kako bi bilo da se otvori forum namjenjen za te ljude tj kineske fanove. Znam da bi se jako puno pricalo o mobitelima i svemu ostalome,a isto tako bi se oslobodili raznorazni forumu gdje su teme o kineskim stvarima manjina i gdje samo nekolicina ljudi prica o tome.



Ideja bi bila realizirana u sto blizem roku,ali htio bi da uz sebe imam jos nekoliko ljudi koji bi radili kao tim te bi predstavljali admin tim koji bi prvo forum dignuo na noge pa kasnije ga i kontrolirao.



Neku zamisljenu domenu imam u glavi i slobodna je,ali bi prihvatio ako postoji i drugi naziv.



Molio bi sve zainteresirane da se jave preko odgovora ili moze preko poruke. Istotako molio bi ljude koji imaju poneki savjet da i to napisu,ali naravno i kritiku,sve je dobrodoslo.



Toliko o tome zasada,nadam se da ce se projekt sto prije dignut na noge.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire