lundi 18 août 2014

Prebacivanje s RGN-a na geodeziju, molim pomoć !

Ovako. Ove sam godine upisala rudarstvo na RGN-u, ali najviše od svega ipak želim na geodeziju. Upoznata sam s onom metodom geodetskog faksa; zamolba i 2000 kuna, pa ako si među onih pet sretnika koji imaju najviše bodova (koji se računaju na temelju ECTS-a i ocjena), prebace te.

Pa me sad zanima sljedeće:

1. Hoće me prebaciti na drugu godinu ?

2. S koliko bodova sigurno upadam možda netko zna ? (da ih počnem skupljati na vrijeme ;) )

3. Ako me prebace, koliko dodatnih predmeta slušam na drugoj godini da nadoknadim propušteno ?

4. Studiranje je i dalje besplatno iako sam se prebacila ?



Pa eto, ako tko zna išta o gore navedenom i želi to podijeliti samnom, jako sam mu zahvalna :) :)




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire