mercredi 20 août 2014

Kvarovi na dizel motorima

http://ift.tt/1tkVEld



Evo gledam malo ovo što piše na ovoj stranici i nemogu da vjerujem.

Ovdje piše da se taj skupi dio koji se zove zamašnjak mijenja več na 100 000 km,brzgalice da se mijenjaju na 120 000 km.

Turbina na 150 000 km a na 200 000 km potrebna je i polugeneralka.



Dali je to stvarno tako na većini dizelaša ili se ipak taj rok zamjenje može produžiti,kakva su vaša iskustva??



Moj auto ima 93 000 km,znači da mogu uskoro očekivati raspad zamašnjaka??

Za koju godinu i brzgalice će otići kvragu?

Meni je to sve nekako mala kilometraža za tako skupo popravke ili se varam?



Po oveme što tu piše zaista se više onda isplate benzinci nego dizeli...

Ja sam prešao iz benzinca na dizel ,ali ako me počemu uskoro hvatati ovako veliki popravci poprilično sam se uvalio u govna:504::504:



Kakva su vaša iskustva sa zamijenama ovih dijelova,na koliko km ste mijenjali ove dijelove??




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire