dimanche 31 août 2014

Problemi jednog studenta :)

Evo već sam dovoljno razbio svoju glavu sa razmišljanjem o tome šta slijedi, pa reko da čujem malo mišljenja anonimaca o navedenoj temi. :504:



Radi se o tome da radim kao student u jednoj stambenoj štedionici i prije par mjeseci dobili smo novu kolegicu koja stanuje u istom kvartu ko i ja i kako smo oboje išli na posao autom, počeli smo se skupa vozit s obzirom da nema smisla da oboje idemo svaki dan sa dva auta. I sada kako do posla treba cca 30 min po jutarnjim gužvama i kako smo se vozili skupa više manje svaki dan :driver:, dosta smo se skompali i ustvari skužili da se sviđamo jedno drugom i da smo si fizički napeti i tako je krenula prvo zajebancija na tu temu i dopisivanja da bi već na kraju otvoreno pričali o sexu i di je ona meni kroz šalu već dala do znanja da me želi. :D



I do sad priča ide super - dvoje mladih studenata rade skupa, zajebavaju se i poseksaju kad i di stignu. :grli:



U čemu je sad kvaka? E pa radi se o tome da je ona inače starija od mene (4 godine) i u vezi je sa drugim dečkom 3 godine i već je došlo 2 puta do situacije kad smo bili sami kod nje i kod mene doma i da nije išlo dalje od barenja i pipkanja zato što se meni po glavi vrte pitanja koje mi rade blokade u tim trenutcima tipa: Ona ima puno više iskustva, šta ako se razočara/ šta ako odmah svršim/ jel veličina bitna/ šta će reč( mislit) kad vidi da sam obrezan itd. :brukica:



I tu je ona već zbunjena i kasnije mi onda šalje poruke da šta mi je, šta ja nju ne želim i slične, a ja ne znam šta da joj kažem... :ne zna:



I da, ne znam jesam spomenuo da sam još uvijek djevac :)



Da joj ipak priznam to sve ili da idem do kraja pa kud puklo da puklo? :confused:




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire