mardi 26 août 2014

Jednooki ljepotan moli za trenutak Vaše pažnje!

Nadala sam se da nikada neće doći do otvaranja ove teme, ali što je, tu je. Nakon pet prekrasnih mjeseci druženja s ovim dragim bićem, primorana sam rastati se od njega. Ovo je Špiro i njegova tužna pričica...



Pronašla sam ga kad je bio maleni mačić, s okom već uništenim rinotraheitisom, tako da je jedina opcija bila enukleacija. Srce mi se slamalo kad se ovo malo biće privilo uz mene tek što se malo oporavilo od mučne operacije...Uz sve prepreke, odlučila sam ga zadržati. Nažalost, studiram u prilično malom gradu u kojem je pronaći pet-friendly stan ravno jackpotu :rolleyes:, a kući ga ponijeti ne mogu jer imam više članova obitelji s izrazitom alergijom na mačju dlaku. Špiro je sada zdrava, vesela maca koja ne zna što je bolest. Tužna sam, ali i u strahu, jer kako vrijeme prolazi sve su manje nade da ću mu naći topli dom. Ovo umiljato, zaigrano i otkačeno biće je unijelo radost u moj katkad monotoni studentski život i na tome ću uvijek biti zahvalna, ali sad je vrijeme da se teška srca oprostim od Špira. Uistinu unosi nešto posebno gdje god da se pojavi :mig:

Sa zadovoljstvom ću macu prevesti do bilo kojeg kraja lijepe naše. :)





























Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire