lundi 25 août 2014

Ja nju volim i mislim da ona mene voli

Pozz ljudi!!

Imam jednu za mene komplikovanu sitvaciju i neznam kako da postupim i sta da radim pa bi vas zamolio da vidim sta vi kazete na to onako iz duse iskreno...



Zabavljam se sa djevojkom godinu dana i zaruceni smo.

Do nedavno smo bili zajedno u istoj drzavi medjutim moj posao nas je razdvoio u medju vremenu i ona je otputovala kod svoje famelije u drugu drzavu.



Cujemo se na skype svaki dan viber poruke nekad sms...

Ono sto me buni u zadnje vrijeme jest mislim da se nekako promjenila ili je mozda u meni problem neznam.

Kad pricamo u zadnje vrijeem na vecinu stvari koje ja reknem nju nervira i cesto radi mimo moje volje, sto to prije nije radial dok smo bili zajedno u istom gradu.

Npr... Ja kazem da nisam za da ide tamo negdje u drugi grad s rodicom i nekim momkom ona to ignorise i sta vise spremna je na prekid ali ce to uraditi i govori kako nece da pokvari rodici vece i naravno mi se posvadjamo, i ja predjem preko svega i opet se njoj prvi javim.

Kad pocne da histerise i povisuje ton i ja kazem doro te ona odgovara HALO BOLAN NISAM JA BALAVICA DA MENI TAKO NESTO GOVORIS JEL TI JASNO!!

Ja pod tim nisam nista lose mislio i ona to doro zna.

Isto rekne mi neke stvari dok pricamo i poslije me ubjedjuje da nije to tako kao ja sam nesto prvI rekao pa je ona tako odgovorila sto nije istina.





U cenu je fora ja tu djevojku volim i planiram je dovesti kod sebe i da se vjencamo i naravno da osnujemo porodicu.

Ali u meni ima neki cudan osjecaj isto da me ne postuje ili me nevoli kao prije ili tu ima nesto trece, mada mi cesto zna rec volim te i te romanticne stvari sto ja njoj isto to sve reknem.

Prije nismo imali ovakvih problema dok ona nije otisla u posjetu kod svoje famelije u drugu drzavu imam neki osjecaj isto da neko utice negativno na nju...



Sad vas molim da mi iskreno reknete sta vi mislite dali je problem u meni ili njoj i da mi date neki savijet...



Hvala!!




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire