dimanche 24 août 2014

Cuka briše upise - CENZURA na forum.hr

Pitanje za ekipu koja bi trebala nadzirati rad ovih tzv. moderatora.



Jučer sam SVJESNO odgovorio na provokaciju forumaša @unknown99 koji je svojim odgovorom na ovaj upis:


Quote:








pukovnikz kaže:

A zašto HDZeu smeta suverena i slobodna Hrvatska



provocirao reakciju ovim upisom:


Quote:








unknown99 kaže:

Da je moze pljackati.



Pa, za to su na kraju i nepravomocno osudeni



ja sam potom, ponavljam - namjerno - ovako odgovorio.




Quote:








ti lažeš ko jalni jalnuški diletant.





***



čekaj, čekaj! ili samo provociraš? a?



istina, 'provocirati na svađu' na forumima koji drže do sebe se zove - 'trollanje'. i biva sankcionirano. bez pardona.



na smeću od foruma, penalizira se prvi i svaki sljedeći naivac koji se 'upeca' na provokaciju poput tvoje.



huh?



jel ovo forum koji drži do sebe ili smeće od foruma, hmm?









pitanje je retoričko.



evo, tražim da objektivno proučite 'opus' dotičnog provokatora, a onda pogledajte o čemu pišem ja, kakvom argumentacijom i koliko afirmativno/destruktivno po raspravu. i ponavljam pitanje:



jel ovo forum koji drži do sebe ili smeće od foruma?



sad, nemam ja problem što sam za ovaj - NAMJERNI - odgovor povokatoru dobio karton i trodnevni ban. njegov se opus i ne svodi na drugo nego na patetično trolanje iz nemoći, jer se izgledi i vlade na markovom trgu, kao i izgledi maršala s pantovčaka - koji su njegovi favoriti - raspadaju kao kula od karata.



problem je kad moderator OBRIŠE GOTOVO SVE UPISE koje sam napisao NAKON TOGA!



a oni su kao i većina mojih upisa linkovi na članke, komentari istih i izražavanje mojeg OSOBNOG STAVA, kakav god da jest (dok ne poziva na mržnju). a ako ja na ovom forumu koji drži do sebe ne mogu slobodno komentirati predsjednika države ('maršal s pantovčaka' NIJE uvreda ni iskrivljavanje nečijeg imena, već ironija i sarkazam) - onda ovdje imamo prve naznake CENZURE.



pa recite, opet - ima li smisla dalje pisati na takvom smeću od foruma?




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire