dimanche 17 août 2014

Komp za igrice do 9000kn

Eto slazem komp za igranje bez periferije,i malo sam surfo po netu i dosao do ovog foruma pa reko idem napravit profil i otvorit temu pa da mi pomognete posto vidim da redovito slazete ljudima,zivim u Zg dostava nije potrebna,bitno mi je da mi tamo u ducanu sve sloze jer sam neznam.Zelio bi da procesor bude sto jaci sa nekom brutalnom maticnom i kvalitetnim napajanjem jer te 3 komponente nebi mjenjao u narednih 5 godina do kupnje novog kompa pa da budu dovoljno jake za duze vrijeme i da mogu svaku grafu u budcnosti staviti a da ne brinem oce proc biti usko grlo i napajanje preslabo,u buducnosti bi eventualno mjenjao grafu i nadodao rame ako bi bilo potrebno.Placam u kesu,i to bi bilo sve.Pa da vidimo kaj se da sloziti




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire