jeudi 28 août 2014

Problemi sa majkom.

Pozdrav društvo. Registrovao sam se ovdje, zato što bih želio da dobijem nekakve savjete u vezi mojih problema, koji sežu još od ranoga djetinjstva. Ja naime imam velike probleme sa svojom majkom. Ona je onaj "control freak" koji želi da upravlja mojim životom. Uvijek hoće da je po njenom, uvijek hoće da je ona u pravu, jednostavno hoće da bude nepogriješiva kao "Bog". A meni to smeta, međutim nju nije za to briga. Ja sam jučer evo recimo napunio 20 godina. Imam puno planova u svome životu. Želim studirati, želim putovati, upoznati djevojku svojih snova, zasnovati obitelj, zaposliti se, želim, jednostavno živjeti svoj ovaj smrtnički život do kraja. Al' ponavljam, ona želi da ja radim nešto sasvim drugo, nešto što je po njenoj mjeri, a ja to ne želim ! Ne želim ! E sad ja vas želim nešto pitati. Kako se boriti protiv ovakvog roditelja ? Kako pobijediti onaj strah koji je usadila u mene ? Jeste li vi imali problema sa svojim roditeljima, problema ovakve vrste ? Svaki odgovor bi mi pomogao puno.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire