mercredi 20 août 2014

Preskocio zubcasti nakon zamijene remenice radilice

Pozdrav svima,



Dakle radi se o Renault Meganu, 2001, 145k km...

Na povratku sa mora u Splitu mi se auto poceo cudno cuti, i otisao sam u sluzbeni Renault servis, gdje su ustvrdili da je otisla remenica radilice i zamijenili je(1600 kn).

Krenuo sam dalje prema ZG, i negdje ispred Knina prvo mi se auto poceo cudno cuti, lupati, i dok sam uspio stati sa strane ugasio se u voznji.

Doslepan natrag do sluzbenog servisa u Splitu gdje je napravljen ovaj servis, gdje su ustvrdili da je motor totalno unisten, klipovi potrgali ventile i da se jedino isplati novi motor staviti, a to bi me kostalo 11.5k kn...sto mislim da mi se ne isplati...

Zubcasti je inace zamijenjen negdje na 95k km i kada ga je skinuo covjek u servisu nije bilo ostecenja.



Moje pitanje je da li su serviseri mogli zeznuti nesto kada su mijeli taj remen?



Hvala na odgovorima...




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire