Molim vas, može li mi netko savjetovati kako postupiti u sljedećoj situaciji:
Liječnik opće prakse kaže da će, bez obzira na suprotno mišljenje specijaliste, zaključiti bolovanje te da se nakon toga mogu žaliti komisiji HZZO-a.
Poznato mi je da prema zakonu, liječnik opće prakse odlučuje o otvaranju i zatvaranju bolovanja, imajući u vidu procjenu specijalista, stanje pacijenta i njegovu radnu sposobnost obzirom na radno mjesto. Isto tako mi je poznato da HZZO, po isteku prosječno predviđenog bolovanja za neku prognozu, šalje kontrolu u ordinaciju, provjerava medicinsku dokumentaciju i pacijenta, što komisija za sada nije tražila.
Ne znam kakva je točno procedura ako pacijent nije zadovoljan odlukom liječnika opće prakse odnosno pitanje je može li pacijent tražiti kontrolu komisije HZZO-a prije zaključivanja bolovanja? Na koji način i preko koga?
Liječnik opće prakse kaže da će, bez obzira na suprotno mišljenje specijaliste, zaključiti bolovanje te da se nakon toga mogu žaliti komisiji HZZO-a.
Poznato mi je da prema zakonu, liječnik opće prakse odlučuje o otvaranju i zatvaranju bolovanja, imajući u vidu procjenu specijalista, stanje pacijenta i njegovu radnu sposobnost obzirom na radno mjesto. Isto tako mi je poznato da HZZO, po isteku prosječno predviđenog bolovanja za neku prognozu, šalje kontrolu u ordinaciju, provjerava medicinsku dokumentaciju i pacijenta, što komisija za sada nije tražila.
Ne znam kakva je točno procedura ako pacijent nije zadovoljan odlukom liječnika opće prakse odnosno pitanje je može li pacijent tražiti kontrolu komisije HZZO-a prije zaključivanja bolovanja? Na koji način i preko koga?
kontrola opravdanosti bolovanja na zahtjev pacijenta
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire