lundi 23 mars 2015

Razlika između srednje škole i fakulteta

Idem u gimnaziju i namjeravam ići na fakultet, očito. Imam pitanje za vas što idete na faks, je li vam bolje bilo u srednjoj školi ili na fakultetu? Znam da je sigurno teže i da ima mnogo više gradiva nego li u srednjoj školi, ali mene zanima je li vam lakše učiti na fakultetu ili u srednjoj školi s obzirom na to da ste u srednjoj morali učiti mnogo činjenica a većine ste zaboravili za 3 mjeseca? Pretpostavljam da su za većinu učenika u srednjoj školi većina predmeta bili tlaka, da ste ih učili samo kako bi izrecitirali to pred profesorom ili napisali u ispitu i onda zaboravili.

Je li vam na faksu lakše po tom pitanju i možda zanimljivije učiti ako pretpostavimo da ste upisali nešto što vas zanima, čime se želite baviti? Ja npr. želim upisati fiziku i fizika i matematika su mi najbolji predmeti, zanimljivi su mi, a što se tiče npr. hrvatskog ili povijesti to mi je muka jer znam da 96% onog što ću pročitati neću nikad znati osim ako se budem bavio time. Ne kažem da se ti predmeti ne bi trebali učiti već da se svode na puko memoriranje sadržaja koji ako se ne koristi, zaboravi se.





Razlika između srednje škole i fakulteta

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire