Kupio (uvoz) sam Mazdu 3 (2005. godište) 1.6 CD prije 2 tjedna i za početak mogu reći da sam oduševljen autom - voznim svojstvima i interijerom (iako to i nije neka novost), ali obzirom na to da mi je to prvi dizelaš kojeg sam kupio i da sam prije Mazde vozio samo Focusa 1.6 dobrih 3-4 godine, neke stvari su mi za sad misterij pa se nadam da ćete mi moći pomoći.
Pa krenimo. Iako nakon 2000 okretaja fantastično vuče, prilikom prebacivanja u višu brzinu gdje se kazaljka u višoj brzini spušta na 1800-1900 okretaja ne samo da ne hvata gas, već kao da ga skroz pusti (čak se dobije dojam kao da sam pritisnuo kočnicu na momenat, iako mi je noga cijelo vrijeme na gasu, bilo da je blago stisnut, do pola ili do poda - rezultat je isti). Ovaj problem se ne pojavljuje prilikom "šaltanja" na iznad 2500 okretaja.
Drugi problem je paljenje lampice akumulatora nakon jačeg pritiskanja gasa. S vremenom (10-15-20 minuta) se ugasi, ali čim malo jače povezem ponovno se upali. Također, cijelo vrijeme mi je upaljena lampica ESP-a koju nemam pojma kako zgasiti, ako uopće i postoji način (sve sam isprobao - efekta nema), ali upaljen ESP nije mi toliko ni važan. Nešto je jelo izolaciju s unutarnje strane haube, neka živina, pa je možda pregrizlo i žice usput, ali sve ostalo šljaka najnormalnije.
Isto tako, auto je možda udaren sprijeda - budala nisam obraćao pažnju prilikom kupnje na to da ima prekidač za maglenke, a maglenki naprijed nema, a to mi je bio slučaj i na Focusu, ali je pregledan i provožen od strane osobe koja je 30 godina radila na razvijanju motora u BMW-ovoj tvornici u Njemačkoj, pa vjerujem njegovim riječima da je mašina očuvana.
Bilo kako bilo, nadam se da će mi netko od vas znati pomoći, kako bih barem imao neke temelje kad dolazim na servis da me baš ne oderu i zajebu. Danas svaka kuna vrijedi, a s obzirom na to da sam dosta čitao po forumu o takvim slučajevima volio bih se koliko-toliko:nogica: osigurati da se takvo što neće i meni dogoditi.:metla:
P.S.
Ako bi mi netko mogao preporučiti neki servis gdje bi svoju Mazgu mogao odvesti na kvalitetan tretman, bio bih veoma zahvalan.
Pa krenimo. Iako nakon 2000 okretaja fantastično vuče, prilikom prebacivanja u višu brzinu gdje se kazaljka u višoj brzini spušta na 1800-1900 okretaja ne samo da ne hvata gas, već kao da ga skroz pusti (čak se dobije dojam kao da sam pritisnuo kočnicu na momenat, iako mi je noga cijelo vrijeme na gasu, bilo da je blago stisnut, do pola ili do poda - rezultat je isti). Ovaj problem se ne pojavljuje prilikom "šaltanja" na iznad 2500 okretaja.
Drugi problem je paljenje lampice akumulatora nakon jačeg pritiskanja gasa. S vremenom (10-15-20 minuta) se ugasi, ali čim malo jače povezem ponovno se upali. Također, cijelo vrijeme mi je upaljena lampica ESP-a koju nemam pojma kako zgasiti, ako uopće i postoji način (sve sam isprobao - efekta nema), ali upaljen ESP nije mi toliko ni važan. Nešto je jelo izolaciju s unutarnje strane haube, neka živina, pa je možda pregrizlo i žice usput, ali sve ostalo šljaka najnormalnije.
Isto tako, auto je možda udaren sprijeda - budala nisam obraćao pažnju prilikom kupnje na to da ima prekidač za maglenke, a maglenki naprijed nema, a to mi je bio slučaj i na Focusu, ali je pregledan i provožen od strane osobe koja je 30 godina radila na razvijanju motora u BMW-ovoj tvornici u Njemačkoj, pa vjerujem njegovim riječima da je mašina očuvana.
Bilo kako bilo, nadam se da će mi netko od vas znati pomoći, kako bih barem imao neke temelje kad dolazim na servis da me baš ne oderu i zajebu. Danas svaka kuna vrijedi, a s obzirom na to da sam dosta čitao po forumu o takvim slučajevima volio bih se koliko-toliko:nogica: osigurati da se takvo što neće i meni dogoditi.:metla:
P.S.
Ako bi mi netko mogao preporučiti neki servis gdje bi svoju Mazgu mogao odvesti na kvalitetan tretman, bio bih veoma zahvalan.
Mazda 3 (2003) - servis
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire