psihologija
dimanche 11 janvier 2015
BMW M3 E30
Dobar dan,dakle kupio sam BMW E30 (kockicu) ali mašina je neispravna dakle htio bi staviti u nega neki V8 ili M50B25 dali znate koji bi bolje pasao?I di bi mogao kupiti novu mašinu?
:D
BMW M3 E30
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire
Article plus récent
Article plus ancien
Accueil
Inscription à :
Publier les commentaires (Atom)
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire