vendredi 2 janvier 2015

Twingo 1,2 1997. D7F

Imam Twinga iz 97., ima 113000, napravio sam s njim do sad 20 000... Bilo kako bilo, autic je super, doveze me gdje trebam, ide brm brm i živahan je...



Nakon kupnje primjetio sam lupkanje u prednjem desnom kotaču isključivo pri vožnji u rikverc pri kočenju... znaci polako auto klizi u rikverc na nekom brdašcu i ako stisnem kočnicu prolomi se zvuk iz dna grotla pakla i cuje se kao da se lomi svijet... ne cuje se svaki put, ali cesto... bio sam kod mehaničara, promijenio mu je krajnik i pakne... i bilo je dobro 2-3 dana... i onda opet isto



Došao je na red i veliki servis pa sam malo odriješio kesu i promijenio: zupčasti, natezač zupčastog, vodenu pumpu, antifriz, kanalni remen, ulje, filter ulja, desni nosač mašine (trebal sam i srednji, ali jbg...), prednje amortizere, opruge amortizera, ležajeve amortizera, zaštitne gume amortizera i lager desnog kotača...



Auto je veselo upalio, mirnije je radio, ja sretan ko dijete... dodem do prvog križanja, auto klizi u rikverc, zakočim... i opet isto. To je, dakle, prvi problem...



Drugi je da je auto tako simpaticno radio, dok mi jedne večeri kad sam išao do jedne male s kojom varam curu, alternator nije odj*bao... Nakon psovanja, odvukao sam ga uz pomoć prijatelja na parking gdje je prespavao a ja sam suhe kite otisao doma. Drugo jutro sam ga odveo kod Kajfeša i nakon što mi je uzeo 700 kn, autić opet radi... no... postoji problem... naime, na leru se poceo jako trest dok je zagrijan... probao sam otpojit klemu na 2-3 min dok se ne poništi komp... opet isto... odveo sam ga kod Kajfeša, tamo su izmjerili napon, nije do alternatora i nitko ne zna kaj bi moglo bit...



Na tehničkom pregledu pokazuje da ne valja CO i da radi na 840 okretaja i pored toga piše- LOŠE. Prošle godine je na tehničkom radio na 760 cca i pisalo je- DOBRO.



Bio sam već 16 puta kod različitih mehaničara, čak i u ovlaštenom servisu na danima otvorenih vrata i kita... nitko nist ne vidi... svi kažu da je sve ok... a kaj se tiče toga kaj trese- mijenjao sam svjećice i kablove čim sam ga kupio-



Falš zrak ne vuče jer se gasi kad pokrijem vakuum, filter zraka je novi, kao i svjecice i kablovi, poštelani su ventili, očišćene dizne i promijenjeni dihtunzi grane... eto, ispričavam se na dužini teksta, ali sam blizu srčanog udara... hvala... :)





Twingo 1,2 1997. D7F

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire