mardi 22 avril 2014

zamjena sa frendom savjet...

Pozz ljudi, imam sa frendom jednu kombinaciju ali nemogu se nikako odlučiti što da napravim pa bi htio da mi pomognete :D ... on meni nudi LG flatron 24" monitor (nažalost neznam točno koji) ali ugl. stariji model LCD full hd (4godine star) intel i5 750 procesor sa pločom gigabyte 55-ud3 neznam točno ime ploče ali ugl. ploča je ok jedino što ne podržava sli nego samo crossfire, makar nebi ni imao sli ali čisto radi infoa... i ima dosta opcije ali nema usb3. znaći nudi mi to za moj monitor/tv samsung 27" sync master P2770HD (full hd ) i negdje max 500kn će tražiti možda bi dao i jeftinije... ugl. kad bi to zamjenili ja bi koristio njegovu ploču i procesor u kombi sa nvidia gtx 550ti i 4gige rama dd3 trenutno dok do božića ne skupim za drugu grafu i 2x4 giga memorije... privlači me zamjena jer na mojem užasnom procesoru athlon 2 x3 445 sa pločom asrock 770 extreme 3 koji isto nikada više nebi kupio u životu nemogu igrati world of tanks a da mi fluidno ne radi igra na low-mid postavkama!! i svaka čast intelu na odličnim procesorima iz prve generacije 750 i 760 koje još uvjek nije ulovio zub vremena! zato me i privlači komba. savjeti hvala :)




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire