jeudi 27 mars 2014

igrica, problem kolizije zbog diskretizacije vremena

Pozdrav, neznam jesam li izabrao najbolju riječ. Pod diskretizaciju mislim na svojstvo vremena da se ne odvija kontinuirano, nego se svaki frame iscrta nakon određenog intervala.



Nije problem kod crtanja, nego pozadinske matematike koja onda također ne može biti kontinuirana, nego se dešava u prekidima.



Konkretan problem mi je kod kolizije. Naime, u ovakvim uvjetima je nemoguće detektirati koliziju kad se stjenke objekata taman spoje...nego se mora desiti određeno (malo) preklapanje između dva objekta.



To sam prvo rješio tako da nakon detekcije kolizije, vratim objekt u koordinate gdje se sudar teoretski trebao desit. To sam nazvao "umjetna korekcija".

Ta umjetna korekcija je dobro funkcionirala, dok nisam krenuo u smjeru da imam više objekata koji se sudaraju.

Što se sad dešava, ukoliko imam tri objekta na sceni: objekat1(o1), objekat2 (o2) i objekat3(o3), kreću se i međusobno nalaze ovako: o1>> o2<< o3<<<

Prvo treba doći do sudara o1 i o2, neposredno nakon toga sudar o2 i o3. No zbog diskretizacije vremena, desi se preklapanje o1 i o2. Nakon umjetne korekcije i zbog neposredne blizine, u istom fremu nastane preklapanje o2 i o3, i eto vraga s bugovima :)



U sljedećem postu ću objasniti koje prirode su bugovi, ali pitanje je već dovoljno formulirano. Kako se najbolje nositi s tim preklapanjima? U kojem smjeru razmišljati??




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire