Bio neki dan na test vožnji novog Suzuki SX-4 S-Cross pa da podijelim dojmove. Vozio sam najjaču verziju 2WD Elegance+ s 1,6 dizelom koja košta cca 176.000 kunića. Puno previše, ali jbg nisu imali nekog manje napucanog benzinca gdje se cijene kreću oko razumnijih 130.000. (p.s. fotke nisu moje nego s neta, najsličnije onom što sam gledao)

Vanjski izgled:
Auto izgleda revolucionarno svježe da smo u 2008. godini. Dakle, ništa ekstra, sve već viđeno, izgleda kao bolja kopija starog Nissan Qashqaija. Niz led dioda na prednjim svjetlima izgleda kao naknadno zalijepljen. S boka auto OK, s guza 2008. godina. Uživo bolje izgleda nego na slikama.
Unutra:
Kvalitentiji materijali u odnosu na starog SX4 gdje je svigdje bila tvrda plastika, ali i dalje nije to nešto ekstra. Tvrde plastike i dalje ima, ali bolje izgleda. Cvrčaka također nešto malo ima. Kabina je prostrana, iznenađujuće dobra preglednost. Prednja sjedala srednje udobna, a na zadnjima ima mjesta za koljena, ali ne za glavu ako je čovjek viši od 182cm. Prodavač kaže da je to zbog krovnog prozora koji uzme par centimetara. Upravljača ploča japanski jednostavna i malo zastarjela, nešto kao Mitsubishi ASX.

Praktičnost:
za razliku od ranijeg modela koji je bio taman za penziće, ovo je po gabaritima solidan obiteljski auto. Gepek oko 430l iako se stražnja sjedala ne preklapaju u ravnu podnicu što je meni loše jer otežava stavljanje veći stvari na vikendicu. Fora je podnica u više razina što je Peugeot 3008 imao još 2008. U kabini ima dovoljno pretinaca, ISOFIX je tu. Pomični krovni prozor mi se ne sviđa jer osim što oduzima mjesta za glavu na stražnjoj klupi, samo čeka na prvo prokišnjavanje.
Vožnja:
Za obiteljske prilike super. Vozi se skoro kao kompakt samo s višim položajem. Dizel fino povuče (ot je navodno Faitov motor), grabe solidno rješava kod normalne vožnje. Buke u kabini ima prosječno. Volan je precizan, mjenjač ok iako uvijek to može i preciznije. Kabina se ne naginje, ali nisam ga ni ganjao.
Uglavnom solidan autić, ali ne vrijedi tih para. Budem ovih dana išao testirati benzinca koji se uz solidnu opremu Comfort može dobiti za oko 130.000 - iako je i to puno. S kupovinom bi valjalo pričekati još nekoliko mjeseci dok Japanci (zapravo Mađari jer se tamo proizvodi) ne riješe dječje bolesti. Iako nosi naziv SX4 kao prethodnik, ovaj auto nema skoro nikakve veze s njim - skroz je novi auto.
Vanjski izgled:
Auto izgleda revolucionarno svježe da smo u 2008. godini. Dakle, ništa ekstra, sve već viđeno, izgleda kao bolja kopija starog Nissan Qashqaija. Niz led dioda na prednjim svjetlima izgleda kao naknadno zalijepljen. S boka auto OK, s guza 2008. godina. Uživo bolje izgleda nego na slikama.
Unutra:
Kvalitentiji materijali u odnosu na starog SX4 gdje je svigdje bila tvrda plastika, ali i dalje nije to nešto ekstra. Tvrde plastike i dalje ima, ali bolje izgleda. Cvrčaka također nešto malo ima. Kabina je prostrana, iznenađujuće dobra preglednost. Prednja sjedala srednje udobna, a na zadnjima ima mjesta za koljena, ali ne za glavu ako je čovjek viši od 182cm. Prodavač kaže da je to zbog krovnog prozora koji uzme par centimetara. Upravljača ploča japanski jednostavna i malo zastarjela, nešto kao Mitsubishi ASX.
Praktičnost:
za razliku od ranijeg modela koji je bio taman za penziće, ovo je po gabaritima solidan obiteljski auto. Gepek oko 430l iako se stražnja sjedala ne preklapaju u ravnu podnicu što je meni loše jer otežava stavljanje veći stvari na vikendicu. Fora je podnica u više razina što je Peugeot 3008 imao još 2008. U kabini ima dovoljno pretinaca, ISOFIX je tu. Pomični krovni prozor mi se ne sviđa jer osim što oduzima mjesta za glavu na stražnjoj klupi, samo čeka na prvo prokišnjavanje.
Vožnja:
Za obiteljske prilike super. Vozi se skoro kao kompakt samo s višim položajem. Dizel fino povuče (ot je navodno Faitov motor), grabe solidno rješava kod normalne vožnje. Buke u kabini ima prosječno. Volan je precizan, mjenjač ok iako uvijek to može i preciznije. Kabina se ne naginje, ali nisam ga ni ganjao.
Uglavnom solidan autić, ali ne vrijedi tih para. Budem ovih dana išao testirati benzinca koji se uz solidnu opremu Comfort može dobiti za oko 130.000 - iako je i to puno. S kupovinom bi valjalo pričekati još nekoliko mjeseci dok Japanci (zapravo Mađari jer se tamo proizvodi) ne riješe dječje bolesti. Iako nosi naziv SX4 kao prethodnik, ovaj auto nema skoro nikakve veze s njim - skroz je novi auto.
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire